sâmbătă, 30 octombrie 2010

"Idei"

    Caci astazi, obligata sa ma eliberez pentru restul saptamanii trebuie sa ma apuc de ceva teme, ca de exemplu in momentul de fata ,privesc spre o alba foaie de hartie  si incerc sa gasesc ceva  ce mi va rezolva  lipsa de idei in realizarea temei la romana. Sunt nevoita sa fac un monolog , dar sincer cu cat ma chinui mai mult cu atat simt ca a mea imaginatie devine din ce in ce mai pustie.
         Probabil  ca imi va lua ceva timp pana imi voi da seama ce pot scrie, dar cert este  ca al meu gand zboara departe. Ma tot gandesc  la stelele  de pe infinitul cer,oare ce-or insemna intr-adevar,  oare care este misterul lor, ce este ascuns in spatele lor, chiar nu stiu de ce aceste ganduri ma apasa?
        Chiar m- am observant pe mine insumi , iar de la un timp, simt cum m-am schimbat si incerc sa creez si sa inventez, vreau sa vad totul dincolo de aparenta, vreau sa ajung pana la capat , sa descopar, iar daca nu este nimic de inteles incerc sa construiesc o aparenta in jurul esentei. Nu sunt sigura ca ma pot intelege pe mine insumi , cred ca ar fi destul de dificil sa fac asta, dar nu vreau sa ma inteleg, vreau sa fiu doar eu.
       Raman cu inima plina, cu imaginatia zburdalnica, idei neintelese si ganduri framantatoare ce mi apartin numai mie, si stiu , sunt sigura ,fiecare persoana cu putina ratiune are astfel de ganduri, care de.asemeni  ii apartin doar ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu