miercuri, 20 octombrie 2010

"Sentimente neintelese"

              Cand simti ca o persoana mai mare ca tine te intelege, ca iti cunoaste si cele mai adanci vise, ca simte o data cu tine trairile tale si isi aduce aminte de copilaria sa prin tine este un sentiment ce iti umple inima si sufletul, atat pe interiorul lor cat si exteriorul acestora.
               Probabil ca acesta este unul dintre cele mai frumoase sentimente. De asemenea iti formezi in minte un model inspirat de o anumita persoana si te gandesti ca poate asa vei ajunge si tu o data. Si bineinteles un model nu il iei ca atare.Un model reprezinta o insumare de calitati pe care le iei de la un individ  si le asociezi cu alte calitati pentru a da nastere unui nou individ, unei noi personalitati...
              Fericirea este atat de rara si de scumpa incat tebuie sa pretuiesti fiecare gram din ea,iar varsta adolescentei este cea mai bogata in acest cristal.Pretuieste fiecare moment!
               Mi-as fi dorit sa pun aici o imagine cu o persoana ce reprezinta pentru mine un exemplu.Dar dupa cateva minute de cautre chiar mi-am dat seama ca nu  pot gasi pe internet asa ceva deoarece fiecare individ este unic, iar toate acele calitati se intrunesc sub chipul modelului tau.Asa ca am renuntat si voi tine acel portret doar pentru mine ca un mic secret, in schimb am imprimat in aceasta postare o imagine semnificativa a adolescentei si nu numai....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu